ההלוויה בבני ברק: "הקדושים רק ביקשו לרכוש אוכל לכבד את השבת"

    גואל ועקנין No Comments on ההלוויה בבני ברק: "הקדושים רק ביקשו לרכוש אוכל לכבד את השבת"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הסתיימה הלוויתו של הקדוש יואב חטאב הי"ד, שנרצח יחד עם עוד שלושה יהודים בפיגוע הירי בהיפר כשר בפריז שבצרפת. ההלוויה נערכה בישיבת 'כסא רחמים' בראשות הגר"מ מאזוז.

    בהמשך בשעה 12:00 תערך הלוויתו של חטב יחד עם שאר הנרצחים בהשתתפות ראשי המדינה בבית העלמין הר המנוחות בירושלים שם יקבר.

    מרן ראש הישיבה בוכה הבוקר בהספד להרוגי הפיגוע

    הגר"מ מאזוז אמר בהספדו כי "הקורבנות אינם קורבנות שווא. שאלו הסטוריון אחרי השואה כמה זמן יקח לעם ישראל להשתקם אחרי השואה? השיב 300 שנה. אך בפועל בזכות קרבנות השואה הקדוש ברוך הוא ריחם על עם ישראל ותוך שלוש שנים קיבלנו את ארץ ישראל למרות שראשיה יש מהם שעדיין לא כל כך בסדר הקב״ה יחזירם למוטב. גם  הקדושים הללו לא נעקדו לשווא בזכותם הקדוש ברוך הוא יושיע את עם ישראל".

    אלי ישי סופד הבוקר להרוגי הפיגוע

    ח״כ אלי ישי הספיד אף הוא בהלוויה ואמר כי "הקדושים יואב, פרנסואה, פיליפ ויוהאן ביקשו לרכוש אוכל לכבד את השבת. אבל אז בא המחבל הנתעב, טרוריסט שבא לרצוח יהודים באשר הם יהודים ונטל את חייהם ברשעות ובאכזריות. במדרש כתוב שלקב"ה יש בגד מיוחד שספוג בדמם של צדיקים שנהרגו על קידוש ה' וביום הדין הוא לובש אותו כדי ללמד זכות על ישראל. אותם קדושי עליון, המדרש אומר, שהם לא רק תחת כיסא הכבוד אלא מול כיסא הכבוד. הכאב של המשפחות היקרות עצום. אבל נשמת הקדושים גבוהה כל כך שאי אפשר לתאר. אתם זוכים להיטמן בעפרה של ארץ הקודש אליה השתוקקו אבותינו אלפי שנים. התפללו לאבינו שבשמיים שיאמר לצרותינו די".



    0 תגובות